onsdag 25 januari 2012

Förtydligande

Hej alla!

Jag vill bara göra en sak helt klar: Jag har ingen ensamrätt på aktiviteter för svenskar och jag styr inte heller denna blogg "med järnhand".

Jag vill understryka att BLOGGEN ÄR ÖPPEN FÖR ALLA. Vem som helst kan mejla mig och komma med förslag om aktiviteter eller be mig lägga ut info på bloggen. Informationen måste dock vara relaterad till nordbor i Sevilla. Det är redan flera personer som skrivit till mig och bett mig lägga ut saker på bloggen.

Alla förslag (även om förbättringar) är varmt välkomna!

Christer H.
E-mail: christer@catranslations.com
Mobil: 649 207 807


********************************************************************

Hola todos!

Una vez más quiero dejar una cosa muy clara: ESTE BLOG ESTÁ ABIERTO PARA TODO EL MUNDO. Cualquier persona puede mandarme propuestas sobre actividades o pedir que suba información (mientras sea relacionada con los nordicos en Sevilla). No tengo exclusividad sobre las ideas o las actividades.

Ya hay bastantes personas que me han pedido que les pongo información en el blog.

Estaré encantado de recibir todo tipo de propuestas y sugerencias (también sobre mejoras)!!

Christer H.
E-mail: christer@catranslations.com
Tlf: 649 207 807

*****

****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar