måndag 5 december 2011

REKLAM FÖR SVENSKA ENTREPRENÖRER I SEVILLA

Hej alla!

Jag har bestämt att lägga ut reklam för de nordiska entreprenörer som driver diverse företag i Sevilla med omnejd. Det är hårt att vara egenföretagare och lite gratisreklam är alltid bra!

De som vill kan skicka in en annons till mig så lägger jag ut den.

OBS! Endast för företag som har någon typ av relation till Norden, inte för vilka företag som helst! Jag kommer att granska annonsen och annonsörerna och förbehåller mig rätten att neka till att lägga ut annonsen. Ni får lite på mitt goda omdöme...

MVH / Christer H.

christer@catranslations.com

***

***

1 kommentar:

  1. Tack för igår Christer! Luciafirandet var verkligen lyckat, proffsigt luciatåg, god mat och trevligt sällskap. GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar Charlotte

    SvaraRadera