tisdag 22 november 2011

Sankta Lucia 2011

Hej alla!

Jag har precis pratat med en ansvarig person på IKEA och de är beredda att ordna ett luciafirande i år. Min fråga är: Är ni intresserade av att delta i ett sådant firande?

Jag har försökt komma i kontakt med denna person på IKEA sedan början av september men som vanligt har det tagit enormt lång tid att få information. Och nu är det som vanligt, det vill säga, det brinner i knutarna!

Så om ni är intresserade, skriv en rad till mig och berätta hur många som kan tänkas komma så fort som möjligt! OBS!! Detta är ingen bindande anmälan och festen kommer att vara gratis.

SPRID GÄRNA RYKTET OM DETTA OCH LÄMNA UT MIN E-POSTADRESS!!

christer@catranslations.com

Jag har endast cirka 30-35 personer i min sändlista, det vill säga, långt ifrån alla svenskar är med i listan vilket gör att endast en liten del av svenskkolonin får detta e-brev.

Ytterligare en sak: Om det blir ett firande måste vi fixa ett luciatåg. Skönsjungande svenskar sökes alltså...

****

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar